josefinehe

Alla inlägg under oktober 2010

Av Josefine Hedlund - 31 oktober 2010 17:31

usch, vaknade imorse och ville inget annat än att ligga kvar i sängen, men jag var tvungen att gå upp till jobbet, men det gick bra, mådde faktiskt bra ändå trots allt tok igår kväll, vi firade min kompis julia och vi hade jättekul!


nu måste jag städa mitt rum och sen ska jag bara chilla hela kvällen, blir jobb hela nästa vecka också så nu ska jag vila upp mig, hehe :)


vi hörs då

puss

Av Josefine Hedlund - 29 oktober 2010 21:27

jag sa som sagt att jag skulle gå på stan och köpa massa grejer som jag sedan skulle visa upp för er men jag hann inte med stan idag för jag hjälpte min syster i hennes lägenhet idag igen men imorgon ska jag åka ner och efter det ska jag hem till min kusin som ska firas och på kvällen ska jag hem till julia och fira henne sen blir det krogen, visar min snygga outfit imorgon ;)


nu ska jag kolla på cirkus möller sen idol och se hur det gick, vilken är eran favorit?


peace

Av Josefine Hedlund - 28 oktober 2010 19:53

  

tror att dem här snygga skorna från monki får följa med mig hem från stan imorgon tillsammans med den snygga playsuiten, om skorna finns kvar vill säga, dem har ju funnits i butik ett tag men det är bara att hålla tummarna, hoppas hoppas!


nej nu blir det robbinson, sen pladask i säng, godnatt :)

Av Josefine Hedlund - 28 oktober 2010 19:45

Kate Boots SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM


kan snälla någon hjälpa mig vart jag kan hitta ett par sådanna här skor fast i svart!?

Av Josefine Hedlund - 28 oktober 2010 19:25

jahapp, nu har jag inte skrivit på jättelänge igen, förlåt :( jag vet inte hur många chanser jag ska få av er men ni besöker min blogg iaf och hoppas på att jag ska ha bloggat men icke, åh, jag ska bli bättre!!


idag har jag käkat pizzahut med jesper och evve, inte sådär super gott som alla verkligen tycker men helt okej! efter det åkte vi hem till evve och fixade i hennes lägenheten som äntligen har blivit klar, det blev jättefin, skulle kunna visa en bild senare. 


var på stan igår och köpte lite snygga kläder som jag kan visa er imorgon!

kan däremot redan nu visa denna snygga playsuit som jag ska köpa imorgon, hörs imorgon då ska jag visa er massa snygga nya kläder!


här är iaf playsuiten, kramar:)

  

Av Josefine Hedlund - 21 oktober 2010 21:59

haha, nu känner jag mig faktiskt otroligt blond när jag skrev "åh, kul att bloggplatsen har ny design" det är ju bara eniro som har fått för sig att verkligen bobardera alla bloggsidor som finns, hehe


jaja, idag åkte jag ut till hälla, ett stort köpcentrum och försökte hitta ett par skor men det gick inge bra :( men jag hittade ett läppstift iaf, otroligt fint tycker jag! sen åkte jag hem till julia och lånade lite kläder tills imorgon för jag är så extremt trött på min egen garderob och kände för att ha något nytt imorgon så det blir nog skit bra :) 


nu väntar jag på att jesper ska komma hem från jobbet och med sig har han cheeseburgare, mmm, mums, fetto, hehe, jaja :)


vi hörs imorgon om jag hinner skriva men ska försöka :) kramar

  


Av Josefine Hedlund - 21 oktober 2010 16:07

förlåt jag tycker så synd om er som verkligen går in på min blogg och så har jag inte skrivit någonting, får lite dåligt samvete men jag glömmer bort att blogga och har inte riktigt den tiden :(

men jag ska verkligen försöka!


så vad händer i helgen då?


fredag- jobba mellan 11-14.30 / 17-20 och efter det ska jag hem till min kompis hanna som fyllde 20 igår och fira henne, stort grattis till dig hanna :) så det blir lite förfest där och sen ska vi ut på krogen


lördag- börjar 11 så det får bli en hyffsat lugn fredagkväll för min del så att jag orkar upp sen på kvällen ska jag bara ta det lugnt på kvällen som det ser ut nu iaf


söndag- är faktiskt ledig denna söndag, lite ovanligt brukar alltid jobba på helgerna men skönt att vara lite ledig också sen blir det söndagsmyyyyyyys, hehe



nej nu ska jag vila lite tror jag, hörs ikväll

kramar


kolla min snygga jacka jag klickade hem från nelly.com


  

Av Josefine Hedlund - 14 oktober 2010 17:07

hej på er, hoppas att det är bra med er!


jag själv mår bra, sitter och kollar på nelly efter saker som jag ska klicka hem, har äntligen hittat en vinter jacka! tror den kommer bli skit snygg när jag har fått stajlat upp den lite, hehe ;D


nu ska jag packa lite saker och sen åka hem till jesper, har inte träffat honom på ett tag eftersom han har varit i holland på fotbollsmatchen som var, så jag saknar honom en väldans massa men ikväll får jag pussa på honom


så nu ska jag kila, visar bilder på kläderna sen.

kramar:)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards