josefinehe

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Josefine Hedlund - 11 oktober 2010 22:15

usch, det är så orättvist att mathias har behövt lämna biggest loser det är ju faktiskt han som verkligen behöver det som mest men livet är kanske orättvist, jaja, han borde klara det hemma, jag är iaf på hans sida!


nu ska jag duscha och sen sova, 

godnatt :)

Av Josefine Hedlund - 11 oktober 2010 19:02

kul att det är så många som besöker min blogg! då ska jag försöka blogga oftare än en gång per dag som det har varit nu på sista tiden eftersom jag har lite mycket att göra om dagarna men jag ska försöka :)


idag har jag jobbat sen åkte jag ner på stan och hälsade på julia på ruth m.fl och där köpte jag ett par svarta jeans, sen gick jag över till hm och köpte ett par vanliga tajts, tråkiga saker att köpa, men dock nödvändiga


så nu har jag precis varit och solat, är det bara jag som hatar nu när kylan börjar komma och man blir torr om händer, ansikte, läpparna, håret blir statiskt och usch, ingenting är bra med vinter.


nej nu ska jag kolla runt lite på datorn sen är det biggestloser sverige.

skriver kanske ett senare inlägg annars hörs vi imorgon, 

kramar

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards