josefinehe

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

i rymden finns inga känslor

Av Josefine Hedlund - 27 januari 2011 00:13

ja, kan väl inte säga att jag tycker att filmen var sådär skit bra men lagom underhållande, dock tycker jag cecilia forss ser väldigt ung ut, hur gammal är hon egentligen? någon som vet? 


ja nu ska jag plocka ordning på mitt rum och sen lägga mig, är ganska trött och imorgon blir det jobb och efter det stan med evve för att fixa lite småsaker, nice, och snart är det fredag och då är det party, jag är så jävla taggad, hörs hörrni!


godnatt sötnosar:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Hedlund - 29 juli 2011 13:03

herregud jag vaknade precis! jag sa att jag skulle ta en sovmorgon för det är min lediga dag men sova till ett var kanske lite väl plus att jag fortfarande är skit trött, jaja. det är bara att pallra sig upp ur sängen så just nu ligger jag i soffan o...

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 22:38


min man har inte hunnit komma hem än så vill bara visa en bild där man ser lite av min otroligt fina tapet i vardagsrummet, ska visa hela imorgon och så visar jag ett nytt rum varje dag, inte för att det är många rum men iaf :)   godnatt på er  ...

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 22:04


tjatja bloggen!! (skämt&sido)   jag har legat och käkat godis och kollat one tree hill, alltså hur seg får man bli? jag har ju verkligen inget liv och så känns det som jag alltid hittar på saker men nja, känns inte så dirket. Idag efter jobbet åk...

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 18:59

heej på er!    ligger bara framför tvn och har inget liv, har precis kikat lite på room service och nu tror jag att jag ska gå och köpa pizza och bara slappa framför tvn, niiice :) jag jobbade över två timmar idag på jobbet också, kul men det k...

Av Josefine Hedlund - 19 juli 2011 22:25


hej på er! och förlåt för att jag inte bloggat sen i februari, kan inte alls vara kul att besöka min blogg (ni som har gjort det), men jag tror jag bestämt mig för att börja blogga igen, känner mig lite taggad för det faktiskt.   har hänt en del ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards