josefinehe

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Josefine Hedlund - 22 januari 2011 20:48

åh, nu har jag duschat, haft hårinpackning, rakat benen, filat fötterna, målat naglarna, smörjt in mig med bodybutter och nu ska jag plocka ögonbrynen, älskar när man har sånna här "ta hand om sig" dagar och det kändes verkligen som att det behövdes! jätte skönt, så snart kommer jesper och jag har kvar en stor godis påse sen igår så jag ska bara mysa med honom, jag får nog vänta med rummet en dag till, har det stått såhär i sex dagar kan det lika gärna göra det i sju, haha


älskar denna ljuvliga doft!

  


så hörni ni får sova så gott så hörs vi imorgon, puss puss :)



Av Josefine Hedlund - 22 januari 2011 20:00

jag har precis kollat på handbollen och käkat lite mat, nu måste jag ta tag i att packa upp min resväska och städa mitt rum för jag har inga kläder och underkläder att sätta på mig :)


på måndag ska jag ner på stan och shoppa shoppa shoppa, är jätte taggad för jag har inte köpt något på så länge, hehe :) 


nej nu msåte jag duscha, piuss och kram

Av Josefine Hedlund - 22 januari 2011 18:41

vi tog väldigt mycket bilder i thailand, men nu innan maten blir klar här hemma så tänkte jag att jag skulle lägga in iaf några få av dom, hoppas ni har en trevlig kväll, känns som att mitt jetlag ligger i fortfarande för jag är dötrött om kvällerna och hyffsat pigg på morgonen, men nu låter det som maten är klar så jag ska skynda mig, skriver senare också :)


   

ska på utflykt, typ andra dagen    

köpte ett skit coolt linne, hehe

  

verkligen ett paradis!


puss och kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards