josefinehe

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 22:28

ååh, nu ska ni få se, fyfan va snygg den här jumpsuiten är, alltså jag blir helt galen, och så jävla skön, och billig! och i sista sekund fick jag tag i ett par small på byxorna så jag kunde köpa dem med, vilken lycka :D


  

gina 199 :-


och nu, enjoy ;)

  

denna bild gjorde den inte rättvis för fem öre så jag drog på mig den:


  

  

  

MUMS med riktigt stora bokstäver, jag älskar den iaf!


nu blir det i rymden finns inga känslor, hörs sen guys!

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 22:16

håller på för fullt att få en bra bild på mina nya grejer med min dåliga kamera, jag hoppas det blir bra, snart kommer det upp!


  

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 17:14

jag saknar min pälskling redan :( usch, förresten är det någon som vill se thailands bilderna? kommentera då gärna det annars behöver jag inte sitta med typ 200 bilder i onödan :)


  

på arlanda påväg mor paradiset!


Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 17:02

åååh jag blir tokigt jag vill jag vill jag vill köpa en sån här liten sötsak!! helst långhårig också men dem är ganska ovanliga så det är ganska svårt och man får ofta betala ett mycket högre pris för dem men dem är ju såå fina så jag dör, men skulle jag orka ha en hund? hmm, vad tycker ni, hjälp mig gärna!


  

chokladfärgad chihuahua

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 16:49

åh, nu har jag tittat klart på programmet, det är hemskt, jag blir så himla berörd, jag vet att det finns där ute, det är inte så svårt att faktiskt förstå, men när man ser det såhär svart på vitt så blir det annat. visserligen kan jag inte säga helt att jag visste att det fortfarande fanns prostitution kvar i stockholm sådär öppet, tyvärr. när jag blir stor, alltså jag vill verkligen ha så mycket pengar så att jag bara kan ge bort dem till dem som behöver och samtidigt självklart göra så att jag själv också har det bra, men att hjälpa andra, alltså det ger så mycket tillbaka, jag hoppas att det kommer komma sååå mycket pengar i min plånbok någon dag!


  


mitt kamera batteri hade dött så jag måste bara ladda det så bilderna kommer efter jobbet ikväll, alltså vid halv tio tio, puss och kram :)


Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 15:24

hej på er, visst är det fint ute idag, iaf i västerås !! solen skiner och det känns som lite vårkänslor börjar komma, eller ja, man kan ju iaf hoppas :) 

jag kom precis hem från jobbet och nu tänkte jag bara slappa framför ett program som jag missade igår, typ något i stil med "den hemliga miljonären" kan det hetat så? så det ska jag se nu och efter det ska jag visa er vad jag köpte igår på stan, JAG DÖR va snyggt det är :O ni får sjävla se snart!


hejshejs

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards