josefinehe

Alla inlägg under december 2010

Av Josefine Hedlund - 31 december 2010 18:25

gott nytt år allihopa :) jag är iaf lite mer taggad nu, shoppade mig till glatt humör, köpte en jumpsuit, smink, byxor och smycken, lite ska jag ha på mig ikväll :) får se om min tänkta outfit blir bra, den brukar alltid se bra ut i huvudet men sen när man får sig det blir det för jävligt, men nu måste jag iaf börja fixa mig för jag ska hem till jesper och sen ska vi vidare, får se vart denna natt slutar, jag håller iaf tummarna för att den ska bli bra!


gott nytt år då, hörs nästa år, hehe :)

Av Josefine Hedlund - 31 december 2010 12:46

ja, idag är det nyår, är ni taggad? verkligen inte jag, har jag blivit gammal eller? nej men faktiskt det känns så överskattat, men nu ska jag ta mig i kragen och åka ner på stan, såhär i sista minuten och försöka hitta något att sätta på mig och sen hem och fixa så ska det här nog bli ett bra nyår trots allt :)


så jag skriver när jag kommer hem om jag inte är helt sönder stressad som jag brukar vara (är ju lite seg, hehe)


puss och kram


såhär ser jag ut idag i min nya tröja från indiska

  

Av Josefine Hedlund - 29 december 2010 22:08

skapligt att man kommer ligga på en helt kritvit strand i 30 graders sol om typ två veckor, om jag är lycklig!?


ja, nu har jag och jesper precis kollat på bonde söker fru och han ska bara ut och rasta av sally sen ska vi kolla på how i met your mother och sen sova, imorgon blev det jobb, jag var tvungen att hoppa in och jobba fast jag skulle vara ledig, och efter det måste jag ner på stan och byta lite julklappar och sånt, hann inte med det trots att jag sprang på stan idag hela dagen också, jaja, nu ska jag fortsätta äta mitt godis och bara slappa, vi hörs imorgon, puss


hotellet vi ska bo på, skapligt bra läge till stranden iaf, hehe :)


  

Av Josefine Hedlund - 28 december 2010 00:38

ja hörrni, från och med i övermorgon kommer jag att vara ledig i nästan en vecka så då ska jag blogga ihjälp er, hoppas det uppskattas och jag ska verkligen berika eran dag, hehe


i efterskott ett gott nytt jul till er alla :) kramar

Av Josefine Hedlund - 19 december 2010 23:59

min blogg har fått sig en uppfräschning, min goda vän linda har hjälp mig och jag blev jätte nöjd, ni måste ju sjävla säga att den blev fin, hehe


nu ska vi iaf kolla på ps. i love you och käka godis, får väl se när man somnar ikväll, känns som att det kan bli sent, imorgon ska jag iaf ner på stan och sen blir det jobb på kvällen men ska försöka uppdatera mer, vet att det var längesen nu men har haft stört mycket att göra men nu blir det ändring, hoppas jag :)


godnatt mina fina läsare :)

Av Josefine Hedlund - 15 december 2010 22:36

jag har hittat världens snyggaste skor, verkligen skit snygga! nu vill jag bara hitta en snygg jumpsuit så har jag en perfekt party outfit för kanske når, juldagen eller fin på julafton, men måste hitta någon mer klänning och mer saker så får se vad det blir, 


nu ska jag kolla julkalendern och sen sova, godnatti

Av Josefine Hedlund - 14 december 2010 20:27

fyfan, jag är helt stört trött, alltså verkligen STÖRT trött, det känns som att jag sover när man halv ligger i soffan och tittar på tv, mina ögon typ hänger och jag halvslöddrar, blää, jag måste verkligen gå och sova men kan inte gå och lägga mig än för då kommer jag aldrig att kunna sova hela natten så får pina mig uppe i kanske en och en halv timme till sen är det fan sängen som gäller för mig, så vi får höras imrogon eller så fort jag har tid, 


kramar :)

Av Josefine Hedlund - 13 december 2010 23:39

fan va jag vill åka utomlands, bara bort från den här kylan och komma till ett varmt land, tyvärr har man ju lite andra saker i livet att tänkte på, går ju tex inte bara att ta ledig från sitt jobb, man måste kunna försörja sig där nere men också när man kommer hem och ja, det är mycket att tänkta på, men om man bara kopplar bort allt, visst skulle det vara så otroligt skönt att ligga på en strand som den här?


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards