josefinehe

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Josefine Hedlund - 1 december 2010 15:50

åh va mysigt idag är det den första december och jag är en sån människa som inte alls har koll på datum så när dem sa det på jobbet blev jag jätteglad, för nu är det julkalendern (ja, jag är 19 år men kommer kolla hela mitt liv för det är TRADITION :)) och sen får man chokladkalender, haha, nörd jag vet:D


så ja, jag missade ju första avsnittet idag eftersom jag inte visste att det var den första plus att jag inte ville gå upp klockan 07 när vi somnade runt 02, hehe


så jag ska kolla på webtvn ikväll istället eftersom jag jobbar när den visas nu ikväll, nu ska jag fota allt jag köpte på stan igår och så visar jag er sen, låter bra va :)?


kramar

Av Josefine Hedlund - 1 december 2010 01:38

hej på er! jag har jobbat heeeela dagen, eller nej, nu ljög jag, jag började 17 och jobbade till 00, innan det var jag med hanna och vi gick på stan, hittade massa fina saker som jag ska visa imorgon för har ingen kamera nu är hemma hos min syster :) efter stan gick vi hem till henne och lagade mat och kollade på harry potter, så nu har vi sett alla filmer igen och kan gå på bion, yees, haha :)


så nu ärjag iaf hos evve med emelie och vi bör nog gå och lägga oss eftersom vi ska upp och jobba imorgon kl elva och jobba hela dagen, så hoppas att jag hinner visa er sakerna imorgon, annars får ni vänta tills i övermorgon, hehe, stackars er;)


så ja, godnatt, puss :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards