josefinehe

Alla inlägg under januari 2011

Av Josefine Hedlund - 30 januari 2011 20:32

ta mig tillbaka och gör så att min pojkvän kommer hem <3


  

Av Josefine Hedlund - 30 januari 2011 17:36

hej gullungar, jag har inte hunnit blogga för har haft en sjukt rolig och upptagen helg, men nu är inte allt på tipptopp, jag tar en bloggpaus tills på onsdag, jag hoppas ni förstår mig, vi hörs då <3

Av Josefine Hedlund - 27 januari 2011 14:17

hej på er alla glada! jag kom precis hem från jobbet, fick sluta lite tidigare så nu tänkte jag att jag skulle äta, vila och duscha innan jag åker ner på stan och fixar och trixar, efter det blir det nog myskväll med evve och jenny och kanske någon fler det beror på :) men det blir iaf väldigt trevligt hur som, jag måste iaf packa en stooor väska för jag ska ha med mig alla grejer tills imorgon och lördag till evve så det blir en del, höhö


så nu ska jag skynda mig och äta och packa så jag hinner vila, är dö trött! puss och kram skumbanan

Av Josefine Hedlund - 27 januari 2011 10:21

ja, jag ska snart iväg till jobbet och har lite halvbråttom, så, jag har sovit skit dåligt inatt pga min hosta så jag är typ skit trött för fick inte så mycket sömn, hatar det! och av någon konstig anledning har jag jätte ont i tån när jag går, känns som detta kommer bli en bra dag, eller?


jaja, hoppas ni får en bra dag iaf, jag ska göra det bästa av mig, puss puss :)

Av Josefine Hedlund - 27 januari 2011 00:13

ja, kan väl inte säga att jag tycker att filmen var sådär skit bra men lagom underhållande, dock tycker jag cecilia forss ser väldigt ung ut, hur gammal är hon egentligen? någon som vet? 


ja nu ska jag plocka ordning på mitt rum och sen lägga mig, är ganska trött och imorgon blir det jobb och efter det stan med evve för att fixa lite småsaker, nice, och snart är det fredag och då är det party, jag är så jävla taggad, hörs hörrni!


godnatt sötnosar:)

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 22:28

ååh, nu ska ni få se, fyfan va snygg den här jumpsuiten är, alltså jag blir helt galen, och så jävla skön, och billig! och i sista sekund fick jag tag i ett par small på byxorna så jag kunde köpa dem med, vilken lycka :D


  

gina 199 :-


och nu, enjoy ;)

  

denna bild gjorde den inte rättvis för fem öre så jag drog på mig den:


  

  

  

MUMS med riktigt stora bokstäver, jag älskar den iaf!


nu blir det i rymden finns inga känslor, hörs sen guys!

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 22:16

håller på för fullt att få en bra bild på mina nya grejer med min dåliga kamera, jag hoppas det blir bra, snart kommer det upp!


  

Av Josefine Hedlund - 26 januari 2011 17:14

jag saknar min pälskling redan :( usch, förresten är det någon som vill se thailands bilderna? kommentera då gärna det annars behöver jag inte sitta med typ 200 bilder i onödan :)


  

på arlanda påväg mor paradiset!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards