josefinehe

Alla inlägg den 24 januari 2011

arg

Av Josefine Hedlund - 24 januari 2011 20:32

okej, det härblir inget roligt inlägg, jag är inte på bra humör!! skulle beställa från hm men all var borta och nu har duschen läckt på något konstigt sätt, nu går jag och lägger mig och skiter i det här! godnatt

Av Josefine Hedlund - 24 januari 2011 18:00

nu har jag precis kommit hem till jesper efter att ha varit hos mormor och varit och solat, det var skönt men jag känner mig inte jätte jätte fräsch just nu, så vi ska väl äta och duscha och sen åka hem till mig, inatt vid fyra tiden tror jag att jesper ska åka till arlanda, riktigt drygt, men jag behövde iaf inte skjutsa honom, hehe, lat som jag är :)


ikväll ska vi bara kolla på någon mysig film, någon som har något bra tips snälla!? :) och sen sova och så, skönt och en mysig "sista" kväll på en vecka :)


hörs sen då guys, puss

Av Josefine Hedlund - 24 januari 2011 15:30

nu ska jag hem till mormor, igen! pappa håller ju på att hjälpa henne att bygga om och sånt så då passar jag på att följa med eftersom jag inte träffar henne så ofta :) men det blir nog ingen jätte lång visit, för efter ska jag sola sen hämta jesper och umgås med honom en sista kvällen innan han åker till egypten i en vecka, så så är det, nu måste jag åka och hämta bilen så pappa blir nöjd! höhö


puss och kram


  

mormor till höger, och till vänster hennes syster majlis :)

Av Josefine Hedlund - 24 januari 2011 12:41

jag har hittat sjuuukt mycket snygga grejer som jag ska klicka hem så fort mamma kommer, jag vet inte själv hur man gör, skäms, jag måste lära mig :D


              

  

  

  

  

hela kalaset går på 1840 :- inte såå farligt med tanke på hur mycket man får!


nu ska jag sova en stund, puss och kram

Av Josefine Hedlund - 24 januari 2011 12:36

hur bra är inte detta!? haha, jag kollade på det igår natt på webtvn efter att jag kommit hem från jobbet, älskar det!


 



just nu sitter jag och kollar på massa saker på internet, visar er snart !! :D

Av Josefine Hedlund - 24 januari 2011 11:45

heej på er :D


det är så skönt att vara ledig en dag för ovanlighetens skull! men dock fick jag inte sova ut för det, jag skulle till läkaren vid kvart över tio så det var bara att gå upp kvart i tio och åka iväg. besöket gick bra, ska tillbaka om två veckor ungefär :) så ja nu tänkte jag att jag skulle gå upp och vila lite igen för jag är verkligen dötrött och efter det åka och sola, jag känner verkligen att jag vill hålla kvar min färg från thailand, haha! efter det åker jag nog till mormor en sväng med pappa och min syster om jag inte åker ner på stan i stället, vi får se :) 

vad gör ni idag denna tråkiga måndag :)?


hörs sen, puss och kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards