josefinehe

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Josefine Hedlund - 4 januari 2011 21:32

har faktiskt lite saker som jag måste visa er som jag inte har gjort, lite smått och gott som jag hittat på stan, det tar vi imorgon, nu blir det duschen för min del, godnatt :)


  

Av Josefine Hedlund - 4 januari 2011 21:17

hej :) 


höromdag for jag och jesper iväg för att köpa en kamera till thailands resa, han skulle ändå köpa en och eftersom min inte är så speciellt bra så tänkte jag att om han ändå ska köpa en kamera så kan han ju göra det innan vi åker till thailand så kan vi ta lite rättvisa bilder där nere, fyfan va kul det ska bli, nu är det bara fem dagar kvar, varje morgon vaknar jag av att jesper viskar i mitt öra "hur många dagar är det kvar till thailand nu då älskling?" väldigt gulligt nu i efterhand men när han gör så på morgonen är jag så jäkla sur, förlåt älskling :(


jaja, vi var även ute idag och köpte den tredje säsongen av how i met your mother som vi ska kika på nu, hehe :) 


hörs imorgon, puss och kram och godnatt


(kan inte ladda upp bilder, får försöka imorgon) 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards