josefinehe

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Josefine Hedlund - 11 december 2010 17:07

tjatjatjenapådigmittbena!


nu drar jag iväg på julbord, vart jag ska vet jag inte, det är en överraskning så det ska bli jätteroligt :) efter maten vill jag ha en fet godispåse, men tror jag ej kommer orka det, hehe



nu måste jag kila, puss

Av Josefine Hedlund - 11 december 2010 15:55

god eftermiddag :) hoppas allt är bra med er, med mig är det lite halvbra, är lite sliten ifrån igår men inte jätte farligt, det var iaf en skitrolig fredagkväll, först var vi hos erica och hade tjejkväll och åt mat och drack gott, efter det gick vi till blue moon och det var riktigt jävla rolig, sjukt bra drag och vi alla höll ihop hela kvällen och det brukar vara svårt när man är så många så det var ju jättekul att vi höll ihop :)


nu håller jag på att fixa mig men såg att jag var lite väl tidigt så jag tänkte kolla på julkalendern på webtv och efter det fixa klart mig och sen ska jag, min familj och min älskade pojkvän på julbord :) ska bli hur mysigt och gott som helst, är döö hungrig! så vi hörs kanske efter det, puss och kram :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards