josefinehe

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 22:38

min man har inte hunnit komma hem än så vill bara visa en bild där man ser lite av min otroligt fina tapet i vardagsrummet, ska visa hela imorgon och så visar jag ett nytt rum varje dag, inte för att det är många rum men iaf :)


godnatt på er 


 

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 22:04

tjatja bloggen!! (skämt&sido)


jag har legat och käkat godis och kollat one tree hill, alltså hur seg får man bli? jag har ju verkligen inget liv och så känns det som jag alltid hittar på saker men nja, känns inte så dirket. Idag efter jobbet åkte jag iaf en sväng till christoffer och linda, låter som ett par, haha. vi satt och mös på hans balkong sen gick jag hemåt. 

Imorgon ska jag gå på sista Harry potter filmen, jag har verkligen längtat efter att se den så sjukt mycket så imorgon, åh blir helt varm, och både rom och harry är ju så snygga så grr!


nej nu blir det sängen, tänk om man hade en sån här lurvig sak att mysa med, men för hunden skull väntar jag tills jag har tid för en hund, puuuuuss


 

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 18:59

heej på er! 


ligger bara framför tvn och har inget liv, har precis kikat lite på room service och nu tror jag att jag ska gå och köpa pizza och bara slappa framför tvn, niiice :)

jag jobbade över två timmar idag på jobbet också, kul men det känns i kroppen och i huvudet, jag är helt slut, och jag måste även in till jobbet imorgon fastän jag är ledig, men men, jag tycker jag ändå att det är kul. 


nej nu ska jag springa till pizzerian (om jag orkar) skulle gärna ha den hemkörd. puss på er


 

(dåligt ljus på sista bilden, tror linda höll för blixten, höhö)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards