josefinehe

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Josefine Hedlund - 22 september 2010 23:13

det blir ju lite av ett beroende att blogga, haha! 

jobbet gick kalas, när jag kom hem såg jag verkligen fram emot att kolla på den nya komediserien välkommen åter men det var ju verkligen inte bra, inte alls som jag hade hoppats på. lite tråkigt då jag var så taggad, hehe. 


så vad skulle ni vilja att jag skriver om i min blogg? typ det vanliga blir det ju. men om det är något speciellt ni undrar eller någon fråga så är det bara att fråga:)


nu ska jag kolla sex and the city och sen sova.

kramar

Av Josefine Hedlund - 22 september 2010 16:48

hoppsan, jag råkade visst somna lite längre än tänkt, som det alltid blir? jaja, så kan det gå ibland, eftersom jag inte sovit något inatt typ så borde jag ändå kunna sova ikväll. men nu ska jag käka sen ska jag åka till jobbet, jag jobbar som ledsagare just nu om det är någon som undrar :) så jag slutar typ 21 ikväll sen blir det hemåt och ta det lugnt, skriver mera imorgon eller kort ikväll.

kramar



   

Av Josefine Hedlund - 22 september 2010 13:42

så, nu orkar jag inte fixa mer med min header idag, måste ha photoshop eller något liknande så att jag kan klippa ihop en bild snyggt så det får bli senare!


igår kväll så var jag och mina kusiner hemma hos syrran och hade myskväll, jättetrevligt, dock somnade jag och moa kl. 03.30 vilket inte var sådär skit bra eftersom jag skulle upp kl. åtta dagen efter, men vafan.

var iaf på anställningsintervju, det gick skit bra så nu måste jag bara lösa lite problem kring mitt andra jobb osv. 


tänkte även börja lägga in outfits men idag tog jag ingen då jag inte hade någon kamera med mig och nu ska jag sova för jag är stört trött.


hörs efter jobbet ikväll, kramar!


någon mer än jag som ska se på välkommen åter? hehe, verkar ju skit kul

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards