josefinehe

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Josefine Hedlund - 26 september 2010 17:11

hej på er!


nu ska jag blogga lite snabbt för ska snart iväg och träna, kom precis hem ifrån farmor, har ätit gott och trevligt sällskap, tog inga bilder dock, glömde kameran i bilen, men inte jätte mycket att se kanske, hehe :)


har iaf tagit bild på kladdkakan och min outfit idag:

   fina kladdkakan med hjärtan på


leggings gina

thsirt bikbok

tjocktröja hm


kramar

Av Josefine Hedlund - 26 september 2010 11:27

godmorgon solstrålar :)


imorse gick jag upp halv tio för att baka kladdkaka till farmor som vi ska fira idag, dock blev dem inte direkt som jag hade tänkt mig, lite brände och så men men, dem smakar nog bra ändå, hehe, kan lägga upp en bild på dem sen.


igår hade jag och jesper jättemysigt och nu ska vi strax åka iväg till farmors sommar stuga :)


tänkte köra frågor och svar sen så får ni veta lite mer om mig, 

ha en trevlig söndag

kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards