josefinehe

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine Hedlund - 25 september 2010 00:46

    

två par riktigt snygga skor för ett bra pris, finns på skopunkten för en 500 styck, typ :) dock från förra året men dem är lika moderna i år.


nu har jag precis slutat jobbet och ska bara sova,

godnatt alla goa läsare

kramar 

Av Josefine Hedlund - 24 september 2010 17:01

nu blir det en fet pizza innan jobbet, är lite stressad men måste ju ha mat i magen, hehe, mums

  


kramar

Av Josefine Hedlund - 24 september 2010 16:34

ber om ursäkt för att jag ej har bloggat idag men har haft fullt upp med annat. vaknade hemma hos jeppson och käka frulle, sen skjutsa han hem mig och så åkte jag till jobbet, nu är jag hemma men ska snart iväg igen, jobbar till ca tolv, lite tråkigt och jobba en fredag men men, cash is king, hehe ;)


så nu ska jag försöka få någonting i magen, vi ska nämnligen iväg på länsdans idag, handikapps grupper från olika län som träffas och dansar, jag själv följer med som ledsagare, så måste ladda mina batteri så jag orkar snurra runt på golvet hela kvällen, haha.


vi hörs kanske när jag kommer hem om jag inte är så trött så jag totalt däckar, annars hoppas jag att ni får en fin fredag kväll,

kramar

Av Josefine Hedlund - 23 september 2010 22:02

så, nu har jag kikat klart på både idol och kniven mot strupen, ganska lättsamma program att titta på, har så sjukt ont i huvudet så jag väntar bara på att jesper (min pojkvän) ska komma och hämta mig och så ska vi åka hem till honom och sova :)


imorgon är det fredag och helg, skönt! dock blir det inget party för mig imorgon då jag ska jobba men kanske på lördagen, annars är det skönt med en lugn helg också :)


nu ska jag snabbt packa ihop mina grejer och sen åka. 


dagens outfits kommer att komma (nu har jag lärt mig självutlösaren på min kamera) hehe


kramar

Av Josefine Hedlund - 23 september 2010 20:11

kollar idol, vad tycker ni?

skriver efter, kramar


  

Av Josefine Hedlund - 23 september 2010 14:14

kul att det r så många som vill läsa min blogg :) skriv gärna om ni vill veta mer så kan jag göra ett frågor och svar inlägg någon gång om ni är intresserade. 


hade sovmorgon idag så vaknade av att min pojkvän kom hem hit runt halv tolv och så råkade vi somna till typ ett, haha inte bra. sen åkte vi och köpte mat och nu är han påväg till jobbet och jag har precis varit ute med hunden.


jag ska till jobbet vid tre tiden, efter det hem till farmor och fira henne och efter det träning, sen när jag kommer hem skriver jag mer om dagen :) 


kramar


  

charmig hund, hehe

Av Josefine Hedlund - 23 september 2010 00:04

jag har jättetråkigt och kan inte sova så tänkte bara visa er ett par skor som jag ska köpa så fort jag får lön, ska även börja snegla på en vinterjacka, jaa, hösten/vintern är ganska så mysig ändå :)


  

nattinatti

Av Josefine Hedlund - 22 september 2010 23:13

det blir ju lite av ett beroende att blogga, haha! 

jobbet gick kalas, när jag kom hem såg jag verkligen fram emot att kolla på den nya komediserien välkommen åter men det var ju verkligen inte bra, inte alls som jag hade hoppats på. lite tråkigt då jag var så taggad, hehe. 


så vad skulle ni vilja att jag skriver om i min blogg? typ det vanliga blir det ju. men om det är något speciellt ni undrar eller någon fråga så är det bara att fråga:)


nu ska jag kolla sex and the city och sen sova.

kramar

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards