josefinehe

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

vill ni?

Av Josefine Hedlund - 13 december 2010 22:53

såg av en annan bloggare som jag läser att man skulle göra en sådan här lista, skulle ju vara lite roligt och ni skulle få lära känna mig mera än det jag bara skriver på dagarna, så ska försöka att börja imorgon och göra det varje dag men jobbar sjukt mycket den här veckan så jag hoppas att ni har lite överseende ifall jag skulle råka missa en dag, men då tar jag det bara den andra dagen :)


Dag 1 – Presentera mig själv. 

Dag 2 – Min första kärlek. 
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag. 
Dag 5 – Vad är kärlek. 
Dag 6 – Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick

 
 
juliahbaby

juliahbaby

21 december 2010 20:26

gör de!
alla uppskattar de och bloggen kommer igång på ett bra sätt :)

http://juliahbaby.bloggplatsen.se

Josefine Hedlund

28 december 2010 00:36

ja jag får göra det har dock nästan aldrig tid eftersom jag jobbar väldigt mycket men får försöka :) du har jättefin blogg julia och kul att läsa din blogg och se vad du har för dig där nere :)

 
juliahbaby

juliahbaby

8 januari 2011 23:01

Tack :D!

http://juliahbaby.bloggplatsen.se

Josefine Hedlund

8 januari 2011 23:40

hehe :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Hedlund - 29 juli 2011 13:03

herregud jag vaknade precis! jag sa att jag skulle ta en sovmorgon för det är min lediga dag men sova till ett var kanske lite väl plus att jag fortfarande är skit trött, jaja. det är bara att pallra sig upp ur sängen så just nu ligger jag i soffan o...

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 22:38


min man har inte hunnit komma hem än så vill bara visa en bild där man ser lite av min otroligt fina tapet i vardagsrummet, ska visa hela imorgon och så visar jag ett nytt rum varje dag, inte för att det är många rum men iaf :)   godnatt på er  ...

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 22:04


tjatja bloggen!! (skämt&sido)   jag har legat och käkat godis och kollat one tree hill, alltså hur seg får man bli? jag har ju verkligen inget liv och så känns det som jag alltid hittar på saker men nja, känns inte så dirket. Idag efter jobbet åk...

Av Josefine Hedlund - 21 juli 2011 18:59

heej på er!    ligger bara framför tvn och har inget liv, har precis kikat lite på room service och nu tror jag att jag ska gå och köpa pizza och bara slappa framför tvn, niiice :) jag jobbade över två timmar idag på jobbet också, kul men det k...

Av Josefine Hedlund - 19 juli 2011 22:25


hej på er! och förlåt för att jag inte bloggat sen i februari, kan inte alls vara kul att besöka min blogg (ni som har gjort det), men jag tror jag bestämt mig för att börja blogga igen, känner mig lite taggad för det faktiskt.   har hänt en del ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards