josefinehe

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Josefine Hedlund - 1 november 2010 23:39

kameran är på laddning så kan inte lägga in flera bilder ikväll.


är hemma hos min syster och nu ska vi lägga oss och kolla på scrubs och alla andra roliga serier som är på tv, så skönt att ligga och slappa till om man inte är sådär jätte trött, så vi får höras imorgon då är jag ledig och kan bomardera er med massa inlägga, blir även en sväng på stan så kommer säkerligen att ha med mig en hel del hem om jag känner mig själv rätt ;) haha


nej nu blir det sängen

puss och kram

Av Josefine Hedlund - 1 november 2010 18:24

förlåt jag glömde att visa mitt snygga halsband också!


från vila 149 rikstaler, också otroligt prisvärt men ändå så sjukt snyggt


  

  


ps. lägg märkte till läppstiftet från maybelline, nr. 832 kiss pearl


  


puss

Av Josefine Hedlund - 1 november 2010 18:18

heeej alla glada:)


nu ska jag äntligen visa er vad jag har köpt, em, bara tre dagar försent, men vafan, här kommer det iaf:

  

kavaj från Vila, 399:-


  

tshirt från gina, 129:-


  

  

skor från tiamo, 499:- (otroligt prisvärda)


sen har jag även fått fråga om hur min nya jacka ser ut på så ni får även en bild på det:)


  

blev ett långt inlägg men det är ni värda, nu ska jag bädda rent min säng och sen blir det väl slappa framför tv, fan va tråkiga måndagar är


skriver senare, puss på er

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards