josefinehe

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Josefine Hedlund - 3 november 2010 22:03

angående playsuiten som jag skulle köpa på gina och den inte har visat i bloggen är för att jag inte har köpt den helt enkelt, jag testade den men den satt inte alls bra nertill, alldeles för stor så det såg ut som man hade världens hängrumpa och det vill man ju icke. 


nej nu ska jag lägga mig i sängen för är jättetrött som sagt men även helt dunder förskyld och kan inte andas igenom min näsa för den är så täpt så ska bara vänta på att jesper kommer och sen sova


puss på er :)

Av Josefine Hedlund - 3 november 2010 20:47

heeej på er! som ni har längtat efter mig va ;)? skämtosido, jag behövde inte jobba nu ikväll mellan 20 och 21.30 för att min brukare (personen som jag "tar hand om") var sjuk så det blev ingenting idag, ändå ganska skönt för jag har ganska trött i kroppen efter att ha jobbat från 11 imorse, så nu blir det mat och sen ska jag kolla på bonde söker fru på webtv, haha det är ju fan ett skämt men kul att kolla på andra människor som ja, gör bort sig 


nej nu ska jag äta hörs efteråt

puss


dagens, årets låt, älskar den!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards