josefinehe

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 16:15

hej på er, nu har jag fixat mig och lite annat, nu tänkte jag bara visa er min outfit och sen ska jag mysa med min hund som precis kommit hem från veterinären innan jag börjar jobbet, hon hade vatten i lungorna, ganska allvarligt men hon mår bra nu iaf och det känns jätteskönt! så nu ska jag bara borsta tänderna och sen gå ner till henne och sen ska jag åka till jobbet, slutar som sagt vid midnatt ikväll så ni får höra mer av mig imorgon, tyvärr ni får stå ut så länge ;) nej men ha det underbart så hörs vi imorgon, puss och kram :)


 

bra bilder det blir med en webcam ;)


  

sen får jag be om ursäkt över mitt stökiga rum :) man kan ju undra varför det står tre toarullar på bordet, haha


hejdå :)

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 14:25

är det någon som har den här tröjan och isånna fall vad har ni den till? jag försöker matcha ihop den med allt möjligt men det går inte alls nå bra, tror det får bli till jeans iaf, ska testa men ni som har den och trivs i den, HJÄLP MIG!


  

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 14:21

hörrni jag behöll tröjan som jag visade er och ville ha hjälp med, så nu hänger den i min garderob och till rätt kläder och om man piffat upp sig så är den skit snygg, skulle inte kunna ha den på krogen direkt men till vardags :)

  

ska ha den idag med en rosa halsduk, jättefint:)


nu ska jag kolla kenza&tyra show och sen fixa mig, puss :)

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 13:54

ja hörrni jag har inte varit så taggad på att blogga pga att jag varit lite trött i helgen, speciellt igår så jag orkade inte riktigt efter jobbet, jag åt, kollade tv och däckade i sängen, var skapligt trött och sliten, hehe.


men i lördags då, vi var först hemma hos evve och jag som tänkte att jag skulle ge er massa bilder blev det ej så för ingen ville vara med på bild plus att kameran dog, bra planering, men jag har några bilder jag ska visa iaf :) men vi började iaf hos evve vid typ fyra fem, alldeles för tidigt om man frågar mig, sen hem till mimmie och där var vi innan vi gick ut på krogen till blue moon, sen efter det så åkte vi hem och evves käke hängde upp sig så vi satt och prata med sjukupplysningen typ halva natten och ja, det var lite kaos, inte den bästa kvällen men den var bra ändå :)


nu tänkte jag åka ner på stan men ingen svarar, dem går väl i skolan eller jobbar hela högen, det är det som är tråkigt med mitt jobb jag jobbar nu ikväll mellan 17-00 och då är ju alla andra lediga :( jaja


här kommer iaf någon bild:

            

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards