josefinehe

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Josefine Hedlund - 4 november 2010 21:27

jag ber hemskt mycket om ursäkt men min kamera vill inte fungera så jag kan inte ta något outfit bild, jag vet hemskt ledsen men så är läget, den kommer visas imorgon istället :) så nu har jag precis ätit och kommit hem från träningen för ett tag sen, så nu ska jag kolla på robinsson, tycker faktiskt det är lite lätt underhållande program, hehe :)


så vi får höras imorgon, har inte så mycket mer att skriva, puss och kram

Av Josefine Hedlund - 4 november 2010 18:13

  


FRISKIS OCH SVETTIS HERE I COME!


dagens outfit efter träning, seee you

Av Josefine Hedlund - 4 november 2010 16:31

det är så kul att statisken ändras upp ner väldigt mycket men vore jättekul om ni fortsätta att läsa min bloggis :) 


just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar (känns som att jag alltid skriver om mat, haha) och efter det ska jag åka och träna, känner mig lite snorig men det får gå ändå för jag vill komma igång nu, har faktiskt inte ätit eller druckit något onyttigt idag, duktig!! 


ja och så idag har jag bara jobbat, fick jobba över lite och sen åkte jag till mitt andra jobb och lämnade min tidrapport så att man får lön och sen köpte jag en sallad och sen hem :)


så efter träningen blir det robinsson sen ska jag visa er min outfit :) 

puss och kram skumbanan

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards