josefinehe

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Josefine Hedlund - 23 november 2010 23:23

okej, mitt rum är så kallt så jag fryser fan ihjäl, jag har två täcken på mig och en filt bredvid i sängen och mina fingrar kan jag knappt röra och ändå står elementet på max, konstigt, jaja, nu blir det lite webtv sen sova :) godnatt och hörs imorgon :)


ge mig lite sommar!

  

Av Josefine Hedlund - 23 november 2010 22:46

nu har jag precis städat hela mitt rum och även min garderob, lite synd att jag inte tog en bild innan för det såg förjäävligt ut, men lugn, det brukar bli stökigt på en vecka så jag kan ju ta en ny bild då med före och efter bild och lägga in igen :)


nu ska jag gå ner och ta en nattmacka eller något liknande sen ska jag bara kolla på den tv som går tror jag, orkar nog inte dra på harry p dem är ju ganska långa så det blir väl det gamla vanliga som går på tv på kvällarna så nu ska jag kila men vi hörs imorgon, puss och kram skumbanan


  

efter iaf :)

Av Josefine Hedlund - 23 november 2010 21:27

heeej! hur mår ni? jag mår bra, men är på lite halvdåligt humör pga vissa saker men det borde inte förstöra min kväll men jag åh, usch, kan bara bli så arg på vissa saker! men annars har min dag varit fantastisk, jag jobbade först till två, efter det ner på stan en sväng och sen hem till hanna och gustav och så kollade vi på harry potter och käkade spicy och massa annat godis och chips, jättemysig tisdag, hehe:) vi hann dock bara med typ en och en halvfilm så nu ska jag titta på den fjärde, den flammande bägaren, faaan vilket nörd jag är :D hehe


så vi hörs kanske efter det, puss och kram :)


  

btw så är han ju jävligt snygg !!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards