josefinehe

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Josefine Hedlund - 17 november 2010 22:39

ursäkta att jag skrev så kort men jag var tvungen att titta klart på lyxfällan, alltså man blir ju lite chokad över vissa människor, har sett hon Vanita i bartenderskolan och hon är ju lite blåst men verkar ändå vara en gullig tjej, hoppas att det går bra för henne nu bara :) 


ja, jag var ju då och jobbade mellan åtta och halv tio i stallet med en handikappsgrupp, jätteroligt men det börjar bli så kallt nu, så efter det åkte jag in och köpte maltesers på ica, fan dem är ju sjukt goda men nu mår jag lite illa, ja och nu ska jag kolla på bonde söker fru på webtv (ÄLSKAR webtv, haha) sen blir det nog massa annat att kolla på också för jag lär ju inte somna i fösta taget eftersom jag sov en bra stund idag mellan 17-19, fan :(


hörs sen guys 

Av Josefine Hedlund - 17 november 2010 22:11

det  är ganska skrämmande det här lyxfällan med hon vanita, sitter och kollar nu, skriver sen babes :) puss

Av Josefine Hedlund - 17 november 2010 15:42

undra varför man säger att man försov sig? tycker det låter lite konstig, men iaf, jag försov mig imorse litegrann, så jag fick stressa i mig en macka och typ gå ut med hunden samtidigt, och satan va kallt det börjar bli ute nu! igår frös billåset typ fem gånger, riktigt irriterande. jaja, nu ska jag mysa lite och kolla på hollywoodfrua och kanske sova lite eftersom jag sov ganska dåligt inatt, något jag iochförsig alltid gör när jag inte sover med jesper vid min sida, men men :( så tror jag behöver vila lite nu innan jag ska jobba ännu mer ikväll :)


puss puss och hörs sen :)


      

Av Josefine Hedlund - 17 november 2010 02:44

kan inte vara jättemånga som är inne nu, åååh, jag hatar att jag inte kan sova, det är det värsta som finns! :( nu är klockan liksom kvart i tre och jag ska upp halv tio imorgon, vet inte ens varför jag bloggar, borde försöka sova, så ska göra det, godnatt :)


zzZZzzzZzZzzZzZZZz

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards