josefinehe

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Josefine Hedlund - 22 november 2010 19:24

åh jag älskar när dem sätter upp julgranen på våran "gård" hemma där jag bor :) det är så jävla mysigt och det blir så himla fint ljus och man börjar känna att julen börjar närma sig, blir så glad :)


nu har jag nyss varit och tränat, kändes riktigt bra och jag känner att jag börjar komma igång litegrann nu iaf, jag tränade igår också så :) så ska försöka bli aktiv igen, det är ju så skön känsla, nej nu ska jag glo på tv, biggest loser och hollywoodfrua och sånt där :) snart kommer jesper, vi hörs nog inge mer ikväll men imorgon :) pusss


  

tyvärr så står det ett litet träd och en ful rutschkana framför men man ser lite :) 

Av Josefine Hedlund - 22 november 2010 16:25

sårååå, nu kommer bilderna ifrån i lördags, jag var aktiv med kameran innan den dog, hehe :) jag hanna,evve och emelie som förfestade innan vi gick ut på krogen :) trevlig kväll, enjoy the pixxs ;)


                      


nu blir det mat, peace brothers

Av Josefine Hedlund - 22 november 2010 16:18

goddag! idag är det tråkmåndag, jag hatar måndagar, gör inte ni också det? riktigt tråkiga, hehe, men man får göra det bästa av dem :) jag har iaf jobbat hela dagen, och samma sak igår så jag hade inte tid att blogga och inte så mycket att skriva heller så jag lät bli helt enkelt :) nu ska jag lägga in bilderna från kameran ifrån i lördags så kommer dem upp snart, 


puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards