josefinehe

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Josefine Hedlund - 9 november 2010 23:51

nu har jag precis tvättat bort sminket och tänkte bara visa er vad jag använder för produkter att ta bort sminket med, jag har testet produkter som kostar sammanlagt runt 3000 kr och jag tycker fan inte att dem är bättre än dem man kan hitta på apoteket, det är bara att kasta pengarna i sjön, så nu kör jag på dessa :) om ni inte ser mäkerna på dem så får ni kommentera det så kan jag skriva varifrån dem kommer :)


  

godnatt

Av Josefine Hedlund - 9 november 2010 23:00

jag kom på att jag inte visat er min fina tatuering så här kommer den :)


  

  


nu blir det duschen sen sängen och någon mysig film, 

puss och godnatt

Av Josefine Hedlund - 9 november 2010 21:42

ja, jag ska alltså ha en tävling såhär i höstmörkret, en mycket enkel:


skicka in en fin sommarbild till mig på min mail: josefine.hedlund@hotmail.com och även namnet på din blogg så att jag kan länka dig, sedan kommer jag att välja ut den mest somrigaste bilden enligt mig själv och vinnaren får en länk plus sin bild upplagt i min blogg, och kanske något mer, vad skulle det vara? kommentera vad ni skulle vilja vinna så får vi se om det är uppnårligt :)


lycka till, kramar


ps. se mina sommarbilder i inlägget nedan :)

Av Josefine Hedlund - 9 november 2010 21:17

först och främst kommer bilden på min outfit idag :)

  

leggings gina, tröja gina, halsduk hm :)


sen när det är så jääääävla dåligt väder så blir man ju skapligt sugen på att ha sommar igen så därför bjuder jag på några härliga sommarbilder, enjoy :)


                

Av Josefine Hedlund - 9 november 2010 20:38

okej, seriöst, så har jag aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv när jag kört bil, med sommardäck var jag ute och sladdade runt idag på vägarna, fyfan va hemskt jag var helt sjukt rädd och höll typ på att krocka och usch, ska aldrig mer köra bil! haha


körde iaf ner på stan en sväng och sen till jobbet, det tog mig en halvtimme att komma från stan till jobbet, i vanliga fall tar det typ sju minuter, så ja, det var halt.


sen jobbade jag hela dagen och nu är jag hemma och ska äta soppa, visar er min outfit sen, 


puss puss :)

Av Josefine Hedlund - 9 november 2010 13:27

okej det är ju allvarligt snöstorm ute!? och jag ska åka bil med sommardäck på, det känns inte helt bra får krypa fram på vägen, hehe


så nu ska jag bara käka upp min frukost och sen ska jag fixa iordning mig och sedan åka ner en sväng på stan och sen direkt till jobbet och jobba mellan 16-20 så det är ett ganska lagom långt pass :)


men nu har jag lite bråttom om jag ska hinna, hehe

puss på er

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards