josefinehe

Alla inlägg under november 2010

Av Josefine Hedlund - 18 november 2010 14:38

ja hörrni nu har jag sådär bråttom igen så hinner inte slänga in någon outfit bild utan jag måste åka ner på stan men det tar inte jätte lång tid så när jag är hemma visar jag allt, kanske har jag något roligt med mig hem också, skulle behöva köpa:

-mascara

-mjukisdress

-vantar

-väska


och ja, säkert massa annat men får se vad jag har med mig hem :)

pussselipuss

Av Josefine Hedlund - 18 november 2010 14:02

ja hörni nu ska jag bara byta om, käka potatisbullar och gå ut med hunden sen ska jag faktiskt röra mig ner mot stan, känner mig skit seg och orkar typ inte göra något men ska försöka få lite fart på mig, men är ju inte dirket skit taggad på att gå utanför dörren när det är typ snö blandat regn som fallar ner, nej, usch usch, måste gå ner och kolla om mate när klar nu och sen åka så vi hörs efter stan, puss puss :)


  

världens mysigaste och skönaste filt från chili, bara 199:-, så jääävla värt det :)

Av Josefine Hedlund - 18 november 2010 13:26

hej! jag vaknade precis, måste verkligen försöka att vända tillbaka mitt dygn, för jag orkar inte hålla på såhär, ja, jag ska iaf duscha nu och käka frulle, skriver sen och visar när jag fixat klart mig :)


pusspuss

Av Josefine Hedlund - 18 november 2010 01:28

ja, jag skulle verkligen behöva färga mitt hår nu, har en skaplig utväxt kan man ju säga :P fast det syns faktiskt inte dirket mycket men jag själv ser den. sen får jag ibland för mig att det skulle vara kul att bli mörkhårig igen, men det skulle jag ångra ganska grovt efter ett tag så det blir nog att gå till frissan och bli blond(are) när jag fått lön, eller ska jag våga färga hemma? mycket frågor och inga svar :(


försökte hitta bilder på mig med mörkt hår men hittade bara en från när jag var typ 16 och hade utväxt för att jag skulle färga blont men jag visar två bilder så får ni se vad ni tycker :)


    

Av Josefine Hedlund - 18 november 2010 01:15

jag som sa att jag var tvungen att köpa en ny vinterjacka i år, och det gjorde jag, min fuskpäls jacka från vila som är otroligt varm och skön, men titta på det här ;)


        

den översta jackan är från typ intersport och dem andra från everest, ca 1000 :- var och jävligt onödigt för dem ser typ likadana ut bara olika färg och längd


  

jacka från bikbok, ca 800 :-, ser typ också ut som dem ovanstående


    

sen då till mina favoriter som dock inte är lite varma som dem översta men mycket snyggare, päls från vila 900 :- och den andra med pälskrage från veromoda 800:- 


ska kanske ta och ha en bloppis över jackor, kanske över skor också för har skapligt många skor också, nej nu ska jag duscha och dra på en ansiktsmask :)


skriver ett godnattinlägg sen eftersom jag inte är speciellt trött:)


Av Josefine Hedlund - 18 november 2010 00:47

vi gör en liten tävling här, skriv era favorit parfymer i kommentars fältet, och vad vet jag vinnaren kanske får något fint :D


här är iaf dem parfymer som jag använder :)


  

från vänster (bakre raden) desiel, amor och lancome.

från vänster (främre raden) ralph lauren, black xs, dior och alyssa ashley :)


om ni vill veta mer så fråga gärna :)

Av Josefine Hedlund - 17 november 2010 22:39

ursäkta att jag skrev så kort men jag var tvungen att titta klart på lyxfällan, alltså man blir ju lite chokad över vissa människor, har sett hon Vanita i bartenderskolan och hon är ju lite blåst men verkar ändå vara en gullig tjej, hoppas att det går bra för henne nu bara :) 


ja, jag var ju då och jobbade mellan åtta och halv tio i stallet med en handikappsgrupp, jätteroligt men det börjar bli så kallt nu, så efter det åkte jag in och köpte maltesers på ica, fan dem är ju sjukt goda men nu mår jag lite illa, ja och nu ska jag kolla på bonde söker fru på webtv (ÄLSKAR webtv, haha) sen blir det nog massa annat att kolla på också för jag lär ju inte somna i fösta taget eftersom jag sov en bra stund idag mellan 17-19, fan :(


hörs sen guys 

Av Josefine Hedlund - 17 november 2010 22:11

det  är ganska skrämmande det här lyxfällan med hon vanita, sitter och kollar nu, skriver sen babes :) puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards