josefinehe

Alla inlägg under november 2010

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 14:25

är det någon som har den här tröjan och isånna fall vad har ni den till? jag försöker matcha ihop den med allt möjligt men det går inte alls nå bra, tror det får bli till jeans iaf, ska testa men ni som har den och trivs i den, HJÄLP MIG!


  

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 14:21

hörrni jag behöll tröjan som jag visade er och ville ha hjälp med, så nu hänger den i min garderob och till rätt kläder och om man piffat upp sig så är den skit snygg, skulle inte kunna ha den på krogen direkt men till vardags :)

  

ska ha den idag med en rosa halsduk, jättefint:)


nu ska jag kolla kenza&tyra show och sen fixa mig, puss :)

Av Josefine Hedlund - 15 november 2010 13:54

ja hörrni jag har inte varit så taggad på att blogga pga att jag varit lite trött i helgen, speciellt igår så jag orkade inte riktigt efter jobbet, jag åt, kollade tv och däckade i sängen, var skapligt trött och sliten, hehe.


men i lördags då, vi var först hemma hos evve och jag som tänkte att jag skulle ge er massa bilder blev det ej så för ingen ville vara med på bild plus att kameran dog, bra planering, men jag har några bilder jag ska visa iaf :) men vi började iaf hos evve vid typ fyra fem, alldeles för tidigt om man frågar mig, sen hem till mimmie och där var vi innan vi gick ut på krogen till blue moon, sen efter det så åkte vi hem och evves käke hängde upp sig så vi satt och prata med sjukupplysningen typ halva natten och ja, det var lite kaos, inte den bästa kvällen men den var bra ändå :)


nu tänkte jag åka ner på stan men ingen svarar, dem går väl i skolan eller jobbar hela högen, det är det som är tråkigt med mitt jobb jag jobbar nu ikväll mellan 17-00 och då är ju alla andra lediga :( jaja


här kommer iaf någon bild:

            

Av Josefine Hedlund - 13 november 2010 13:00

heeeeeeeeeeeej :) och godmorgon, jag vaknade nyss, idag sover man till ett, igår till två, det är inte klokt hur trött jag är, men jag måste sova så jag orkar med kvällen, vi ska nämnligen hem till en kompis på inflyttningsfest så det ska bli jätte trevligt :) efter det blir det la krogen, om jag är taggad idag, vet inte varför jag är så taggad men det ska bli stört roligt iaf! 


så ja, nu efter att jag tagit mig upp ur sängen, åkt och solat så ska jag hem till evve med emelie och så ska vi fixa oss och börja förkaka lite där :) ska visa min outfit för kvällen, jag lovar :)


men nu måste jag kila, skriver sen :)


här kommer min outfit för igår:

  

allt ifrån ginatricot :)


sen måste ni hjälpa mig ska jag behålla denna tröja?


     


  

Av Josefine Hedlund - 12 november 2010 13:46

hej på er! igår jobbade jag i princip tolv timmar i sträck, från 11 - 23.45, självklart med vila och raster imellan men iaf, det var tugnt för kroppen och anledningen till att jag inte kunde skriva någonting, så nu vaknade jag precis, var helt död och ska nu åka ner på stan och byta skorna som jag inte hann med igår, sen blir det hem och mysa med pojkvännen, skulle igentligen ha gått ut men det blir inte så, men imorgon då kör vi! :D


nu blir det stan, puss puss

Av Josefine Hedlund - 10 november 2010 23:47

ja hörrni, nu har jesper precis kommit och jag är dötrött så han ska bara duscha och jag ska plocka iordning på mitt rum sen är det sängen som gäller, imorgon jobbar jag från 11-20 och jag kommer inte kunna skriva förens på kvällen om jag inte hinner med på morgonen men troligtvis inte, men kika in på bloggen runt nio så har jag skrivit och visar outfit osv :)


sov så gott sötnosar :)


förresten, mina nya skor som jag har köpt från tiamo är sönder så måste gå tillbaka med dem imorgon, ååååh, blir stört irriterad!!

  

Av Josefine Hedlund - 10 november 2010 21:18

hej på er, råkade somna lite länge och vaknade tjugo minuter innan jag skulle börja jobbet, hehe, så hann inte skriva innan, men hallo, vad fan är pensionärsjävlar för program? det var ju skit tråkigt och jätte uppgjort, vad tycker ni?


  


jobbet gick bra, men nu är jag ganska trött, åkte in på ica efter jobbet och köpte lite godis och så åkte jag hem och kollade på bonde söker fru, asså jag vill inte vara taskig men ann-katrin är ju inte speciellt attraktiv, ska hjälpte henne med stajling av kläder ;) haha


nej nu är det efterlyst och sen duschen, antingen hörs vi senare ikväll eller så skriver jag imorgon och visar outfits osv, idag har jag bara leggings och en fleecetröja, inte sådär skit kul att visa er kanske :)


puss och kram

Av Josefine Hedlund - 10 november 2010 16:08

hej på er mina kära läsare! nu har jag precis kommit hem från jobbet, slutade kl. två men stannade kvar och åt och lite sånt :) nu ska jag vila lite och kolla på pensionärsjävlar och sen ska jag vila för sen jobbar jag mellan kl. 18 och 20 ikväll också, så jag måste vara lite pigg, sen ska jag nog träffa jesper kl. 23 när har slutat sitt jobb, saknar min pöjk litegrann faktiskt, så ja vi hörs efter att jag vilat då :)


förresten så vann jag en tävling idag på jobbet, en biobiljett, kanske inte så mycket dirket men ändå roligt att vinna, har varit anställd i ca. en och en halv månad och jag har hunnit bli: månadens anställd och vunnit denna tävling, jätteroligt tycker jag! :)


puss och kram


    

bjuder på två jättefina bilder på mig och min älskling, jag älskar dig mest av allt <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

besöker du min blogg ofta?
 flera gånger dagligen
 någon gång i veckan
 en gång i veckan
 första besöket

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards